Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 2.0 jts гори масло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
    Добре, аз да попитам един мотор със степен на сгъстяване 8:1 и един с 10:1 да речем еднаква компресия ли трябва да имат, АКО и двата мотора са чисто НОВИ?
    Вторият трябва да има по-голяма компресия. Особено ако са с една и съща кубатура.
    Но има ситуации в които двигател с малка кубатура и по-малка степен на сгъстяване да даде по-висока компресия от двигател със значително по-голяма кубатура и по-висока степен на сгъстяване
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:24.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Не знам колко е вярно, но съм чувал , че ако сегментите се подредят на ключ , компресията също пада.

      Comment


      • #18
        Ами колеги, присъдата ще бъде произнесена в понеделник. Нося я на чичко доктор и той да почва да я лекува. Ще рапортувам аджеба какво по-точно й се е окотило.
        Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
        Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Георги Живков Покажи съобщение
          Не знам колко е вярно, но съм чувал , че ако сегментите се подредят на ключ , компресията също пада.
          Вярно е.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Вторият трябва да има по-голяма компресия. Особено ако са с една и съща кубатура.
            Но има ситуации в които двигател с малка кубатура и по-малка степен на сгъстяване да даде по-висока компресия от двигател със значително по-голяма кубатура и по-висока степен на сгъстяване
            Да за мотори с еднаква кубатура говорим, но с различна степен на сгъстяване

            Зададох този въпрос не заради друго, ами в по-предни постове видях, че коментирате колко трябва да е компресията, за да се каже дали един мотор е здрав...и се споменават някакви цифри 11-12...

            Хората трябва да знаят, че за един мотор компресия 8 може да е малко, а за друг да е напълно нормална...Таа преди да започнат да се вкарват във филми да видят с каква степен на сгъстяване е техния мотор
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #21
              Няма мотор във фабрично състояние който да има 8 бар-а компресия и да се счита за здрав Но недейте да изкривявате темата. Тук се говори конкретно за даден мотор.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                Да за мотори с еднаква кубатура говорим, но с различна степен на сгъстяване

                Зададох този въпрос не заради друго, ами в по-предни постове видях, че коментирате колко трябва да е компресията, за да се каже дали един мотор е здрав...и се споменават някакви цифри 11-12...

                Хората трябва да знаят, че за един мотор компресия 8 може да е малко, а за друг да е напълно нормална...Таа преди да започнат да се вкарват във филми да видят с каква степен на сгъстяване е техния мотор
                Така е. Отклонението от допустимите стойности на компресията за даден двигател е показател за проблем. Вече това може да се дължи на различни причини. Най-грубо казано - причини "отгоре" или "отдолу"........или и двете.
                Простата методика с маслото, за която писах, има за цел да покаже дали има проблеми "отдолу"
                За прилагането и дори не е нужно да се знаят и допустимите стойности на компресията.
                Фактът, че съществува съществена разлика със и без масло, говори, че твърде вероятно съществува износване на бутала, сегменти, цилиндри.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Добре, давам пример. Corsa 1.6 16v GSI мериш компресия и дава 16-17 бара на 4-те цилиндъра. Къде е проблема? Какво ще направиш?
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Добре, давам пример. Corsa 1.6 16v GSI мериш компресия и дава 16-17 бара на 4-те цилиндъра. Къде е проблема? Какво ще направиш?
                    Въпреки, че не знам, колко е нормалната компресия, правя пробата с маслото и ако компресията се вдигне с 20%, разбирам, че има проблем "отдолу"


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Добре, давам пример. Corsa 1.6 16v GSI мериш компресия и дава 16-17 бара на 4-те цилиндъра. Къде е проблема? Какво ще направиш?
                      Мноо си одрезал тиквата и степента на сгъстяване вече не е 10.5 : 1 , както е оригинално, а е примерно 13:1
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #26
                        Добре
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Encislav Покажи съобщение
                          Гарнитурата и аз я сменях, + шлайф глава,бутала, легла и нови гумички. Разхода на масло си остана за съжаление... Логическия извод води само до сегментите.
                          Ти като ги смени погледна ли си буталата дали не ти клопат в цилиндрите?
                          На мен също първия път на 1.8-та ми смениха гумичките и после харчеше по над 1.5 литра масло. След втория ремонт - грам не харчи. Но от 16 гумички, 15 бяха изпаднали. Просто добри майстори я правиха тогава
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #28
                            Ами колеги, присъдата е следната:
                            Нови гумички Victor Reinz,
                            нова гарнитура на капака на клапаните,
                            и заваряване на цепнатина на капака на клапаните. Вече проблема с маслото е решен. Замервана е компресията на всеки цилиндър - там всичко е наред.
                            Само че излезе още нещо - трябва да се сменя единия разпределителен вал - една от гърбиците е с 2 мм. изядена и също така и два ремъка.
                            Тя беше закарана за едно нещо пък излязоха още сто.
                            Само информативно, някой да знае какви пари е един разпределителен вал на 2.0 jts?
                            Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
                            Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Spox Покажи съобщение
                              Само информативно, някой да знае какви пари е един разпределителен вал на 2.0 jts?
                              Нов - около 320 - 350 евра.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Ще ровя по моргите и във форума за валчета значи.
                                Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
                                Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

                                Comment

                                Working...
                                X